nedeľa 22. júla 2012

Congrats only :-P

A je to! Vo štvrtok (19.7.2012) sa konala moja slávnostná pro(e)mócia a od toho dňa sa môžem popýšiť titulom Mgr . :-PPPPPP Wow, tak to je fakt uspech :-D. Neuveriteľné, že po tých dokopy 18 rokoch na škole (8,5 a 5) som sa konečne dočkala konca.


Do vitrínky si môžem odložiť krásny červený diplom, ktorý bol milým prekvapením, ktoré som vôbec nečakala. To všetko kvôli exkurzii v štvrtáku za jeden kredit , na ktorej som sa nezúčastnila a strpčovala mi celý ďalší priebeh štúdia. :-P Ale What ever ...
Je koniec, už žiadne výhovorky a ospravedlnenia, ktoré mi ešte táto promócia poskytovala typu : " Ešte nemusím nič hľadať, ešte budú promócie" a podobné. Sľubujem, že od zajtra (23.7.) si začnem naplno hľadať svoj budúci job. :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára