utorok 24. júla 2012

Ranné raňajky

Raňajky sú základom pre celý dlhý deň. Tak by to aspoň malo byť :-). No v dnešnej dobe je človek rád, že sa dokáže vyhrabať z postele a na prvý pokrm dňa si často spomenie až pri obede. Je to taká škoda, však raňajky vedia byť takým krásnym rituálom :-D






Zbožňujem rána také ako bolo to dnešné, také, keď sa nikam neponáhľam a mám čas sa v pokoji najesť. Dať si kávu a nejakú tu žemličku so šunkou a čerstvou paradajkou :-P. Najlepšie sa však raňajkuje v spoločnosti, kamarátok po super strávenej babskej sešn, (aj keď sa na druhý deň musí vstávať na 6 :-P) či priateľa, ktorého donútite ráno niečo zjesť len vtedy, ak mu to pekne naservírujete :-DDD.
 Chcela by som si vedieť viac vychutnávať rána, chcela by som si viac užiť to slniečko, ktoré ma šteklí a presviedča ma o tom, že sa oplatí vstať a tešiť sa z ďalšieho krásneho dňa :-)
Toto je moja predstava ideálneho prvého ranného pohľadu (aj keď to v mojom prípade nie je také idylické, lebo po zobudení som slepá - nič nevidím, až kým si nedám čočky :-P).

Túžim po takomto bezstarostnom ráne, plnom detskej radosti a šantenia. 

a v ideálnom svete a mojom živote by raňajky vyzerali asi takto, presne takto na tom úžasnom balkóniku :-)

Príklad príkladných raňajok, ktoré by mal byť schopný naservírovať každý správny muž :-P

Príklad č. II (len ten cesnak by som asi vynechala :D)

Niekto veľmi šikovný vytvoril takúto krásnu paletu inšpirovanú ránom

Takúto náučnú tabuľu uvíta nielen dieťa :-P

Užívajte si krásu rána, štebotanie vtáčikov a vôňu rannej kávy, lebo príde krutá zima a vtáčiky nás budiť už nebudú .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára